This charming girl

Idag åker min finaste Anna till Sverige och ska vara borta nästan en månad, och jag saknar henne redan! Hon är så jäkla bra på alla sätt och vis och det är så fint att man bara kan klicka med en person så som vi har gjort.
I fredags var jag hemma hos henne och drack vin, pussade på bebis och gick igenom fotona från vårt fotoprojekt. Efter ett tag kom Ruth också förbi och alla var himla nöjda med resultatet från den regniga söndagen i utkanten av Paris. Vid midnatt kom vi på att vi glömt att äta, så då bjöd Anna på pasta och sen flög tiden och jag missade sista tåget hem.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Malmberg

Hjärta dig!!!!

2012-07-09 @ 12:44:15
URL: http://anna.elle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0