Norra Kvarken och Bottenviken



Tillbaka i Svea igen hänger jag mest med familjen, går långpromenader vid havet och lyssnar på P1.
En dag åkte jag med kusinen och fintuss på cykelutflykt. Vi hamnade lite fel men vad gör det när man har fint sällskap och en cykelkorg full av mat (eller ja, när Iso blev trött fick hon sitta där istället).
Planerar att fortsätta på samma sätt en vecka till sen pussar jag Iso och mina fina hejdå och flyger till min kärlek och det förlovade landet på fredag.

Back in Sweden again, I mostly hang out with my family, go for long walks by the sea and listen to Swedish radio.
One day I went with my ​​cousin and dog on a bicycle outing. We went a bit wrong, but it doesn't do anything when you have such good company and a bicyclebasket full of food (but when Iso got too tired, she was sitting there instead).
My plans are to continue in the same way for another week then on Friday I'll kiss Iso and my friends goodbye to fly to my love and the promised land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0