Ord



Sitter och läser platsannonser på platsbanken.
Eller läser, det var en lögn.
Jag tittar på orden och försöker få ihop dem till meningar och sen försöker jag förstå vad meningarna betyder. Min hjärna har gått ner i tempo och jobbar såå långsamt. Läser, nästan stavar, chef.. för.. servicecenter.. Det är tydligen viktigt att vara mål- och resultatinriktad. Jo. Fast det är lite svårt att vara när man knappt kan formulera en mening i huvudet.

Allting snurrar och jag liksom skakar inombords.

Och så fick jag reklam för barnböcker på posten. Men tack så jävla mycket.

Känner mej löjligt stolt för att jag orkade ringa till vårdcentralen. Sen får vi väl se om jag orkar gå dit.

Kan inte någon ta mej till en stilla sjö i södra Frankrike och försiktigt lägga ner mej i det varma vattnet och låta mej flyta omkring där i en månad eller två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0