Vänner och livet













Igår var en helt fantastisk dag. Vänner och kärlek.
Det är livet.
Den började med sovmorgon och en runda med fisen. Träffade Jennifer på vårt ställe och lunchade och pratade utan avbrott i en timme sen var hon tvungen att gå tillbaka till Sponki. Jag gick en sväng på stan och köpte nya pennor och ett gäng modetidningar. Sen gick jag till Måns skola och kollade på väggar och sladdar ett tag men sen gick vi till caféet vid Kronhusbodarna och fikade. Sara och Martin kom dit. Sara i blont hår och Martin i träningskläder. Måns skjutsade hem mej på en stulen cykel. Vi kramade Iso lite och pussade på varandra sen skyndade vi oss till Hagabion för att se Armadillo med Peter. Bra film, mycket bra. Ett viktig inlägg i debatten, jag tror inte utlänsk militär hjälper afghanerna. Ta hem trupperna nu! Sen hej då till Peter som skulle jobba natt. Vi stannade kvar för några glas rött och hittade Michel. Pratade franska i fyra minuter. Sen hem, ut med fisen, på cykeln, till båten. Dans dans dans med Malin och några danskor till sent, sen iväg för två veggieburgare och jag somnade med kläderna på och livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0