Bonjour!







Nu är jag tillbaka i allra finaste Monfort l'Amaury. Här mår jag som bäst fastän att det regnar och är kallt och jag sitter med tjocka raggsockar på och tända ljus runt datorn mitt i sommaren.
Sitter och pillar med mitt franska cv med en liten katt i knät och mumsar i mej franska färgglada kakor och dricker för starkt kaffe.

Now I'm back in most beautiful Monfort l'Amaury. Here I feel at my best though it's cold and raining and I'm sitting with thick woolen socks, and candles around the computer in the middle of summer.
I'm sitting and writing on my French CV with a little cat in my lap and eating french colorful cakes and drinking too strong coffee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0