Bright nights

I fredags firade kontoret helg redan innan sex och jag blev bjuden på skumpa och snittar, bara sådär! Efter att vi skålat för livet och helgen sprang jag ut i regnet iväg till metron för att möta upp Felippe. Vi gick till min absoluta favoritbar vid Canal Saint-Martin där man både kan shoppa vintagekoftor, äta libanesisk veggotallrik, titta på fin tokkonst och dricka drinkar.
 
Resten av helgen var jag hemma och ritade, klippte och sydde som en liten iller. Kollade även igenom nästan hela nya säsongen av Project Runway, blev bjuden på våfflor av fransmannen och på söndagkvällen gick vi och simmade (efter ca fyra månaders tjat). Ja i alla fall jag, JB klagade mest på att alla simmade för långsamt och att om han skulle hålla mitt tempo så skulle han sjunka, ha!
 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0