Havanna

Sådär, nu har jag klirrat årets bokföring, skissat på min smyckeskollektion, pillat med semesterfoton och kommit i en okej dygnsrytm igen.

De första tre dagarna i Kuba var vi i Havanna- en sliten, pastellig och speciell huvudstad. Staten äger fortfarande nästan allt- byggnader, restauranger, cafféer, butiker.. Men de har börjat restaurera de gamla byggnaderna (bra för kubanerna, mindre bra för fotande utlänningar) så skynda dit om ni har möjlighet!

De fallfärdiga husen, de leende kubanerna och de supergoda mojitosen får bli mina topp-tre!






















Kommentarer
Postat av: Jennan

Så himla fiiina bilder min finaste vän. Ser ut som ni hade en fantastisk resa :-) pusss

2012-06-02 @ 08:41:56
URL: http://littlemyintheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0