Sur la plage










Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fantastiska bilder! Tar du alla själv? Vad jag förstår har du tillbringat ett tag i Frankrike? Jag är själv så himla sugen på det men vet inte riktigt hur. Rädd för att inte kunna ta kontakt med någon då min franska inte är på topp och bara allmänt förvirrad. Tack på förhand!

2011-05-02 @ 19:48:30
Postat av: Anna

Vilka fantastiska bilder! Tar du alla själv? Vad jag förstår har du tillbringat ett tag i Frankrike? Jag är själv så himla sugen på det men vet inte riktigt hur. Rädd för att inte kunna ta kontakt med någon då min franska inte är på topp och bara allmänt förvirrad. Tack på förhand!

2011-05-02 @ 19:49:48
Postat av: Mia, june evenings

Hej Anna! Tack, ja jag tar nästan alla bilder själv (förutom de som mina vänner tagit på mej). Jag bor i Frankrike, är bara hemma i Sverige och hälsar på ett tag nu. Bor i Montpellier men har bott i Paris också, kan rekommendera det till 100%. Ett tips är att börja plugga franska antingen på universitet eller på någon språkskola, på så sätt är det superlätt att få nya vänner och du förbättrar din franska samtidigt! Det finns också flera skolor där man kan få studiemedel från Sverige. Lycka till!

2011-05-03 @ 09:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0