Åka karusell och äta karamell



Jag är så oerhört less på den här bergochdalbanan.

Jag mår illa nu, jag vill gå av.

Jag är så fruktansvärt trött, jag vill något annat.

Spökslottet har jag redan provat och till kärlekstunneln var biljetterna alldeles för dyra. Men småbåtarna? Inte särskilt spännande, men spänning har jag fått nog av på ett tag. Bara sitta och vila i en liten röd båt på en stilla lugn sjö.

Det är det enda vad jag vill.

 

I'm so incredibly tired of this rollercoaster.

I feel sick now, I want to go off.

I'm so terribly tired, I want something else.

The ghostcastle, I've already tried and the lovetunnel tickets were way too expensive. But the small boats? Not very exciting, but excitement I've had enough of for a while. Just sit and rest in a little red boat on a quiet calm sea.

That's the only thing I want.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0