Rapsfält, the Knife och fika



Sitter och letar i mina bildarkriv efter fina Sverigebilder till min exposé om hemlandet på onsdag.
Tappar hår och äter delicatobollar (tack Ikea, ja för det senare).
Hade lektioner till fyra och åkte hem med dunkande huvud och var tvungen att säga nej till en kompis i nöd.
Efter piller och vågrätt ställning på soffan ett par timmar blev det bättre och jag hittade ett bord utanför porten. Hurra! Vitt och fräscht och så pass stort att jag får plats med båda mina symaskiner och datorn. Tredje gratisfyndet här nu, vilka toppengrannar jag har!

To my non-swedish friends:
I'm looking trough my pictures searching for beautiful images of Sweden to my exposé on Wednesday.
Losing hair and eating Delicato balls (thanks Ikea, yes for the later).
I had lessons to four and went home with a throbbing head and had to say no to a friend in need.
But after medicine and horizontal position on the couch for a few hours it got better and I found a table outside the gate. Hooray! White and clean and big enough to fit both my sewing machines and computer. That's my third free furniture-find here now, quelle lovely neighbours!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0