Air









Åh äntligen! Vilken vändning! Inspirationen och alla idéer slog till samtidigt. Har försökt strukturera alla tankar och spretiga idéer och delat upp allting i två projekt, varav det ena blir ganska mörkt och väldigt personligt. Men att fota och måla är billigare än terapi och dessutom kan man alltid se ett resultat efteråt, vilket är obeskrivligt tillfredsställande.
Åkte till Ikea efter morgonlektionen igår för att köpa daimtårta till min Sverigeredovisning imorgon och passade på att gå in i min favorit-mataffär. Där finns små avdelningar med "världens mat". Japan-hyllan är min favorit!
Sen åkte jag hem och började måla och kunde inte sluta. Men nu måste jag repetera repliker och förbereda mej för mitt exposé imorgon!

To my non-swedish friends:
Oh finally! What a turnaround! The inspiration and ideas all hit at once. I've tried to organize all the thoughts and ideas and decided to start two projects, one becomes quite dark and very personal. But to photograph and paint is cheaper than therapy, and you can always see the result afterwards, which is indescribably satisfying.
I went to Ikea after the morningclasses yesterday to buy daimtårta to my exposé about Sweden tomorrow and took the opportunity to go to my favorite grocery store. There's a big section of "world food". The Japan-section is my favorite!
Then I went home and started painting and couldn't stop. But now I have to repeat my lines for tonight and get prepared for my exposé tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hurra! Det är för att du är bäst!

2011-03-16 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0