Things are looking up



Hade planerat värsta utflykten med några tjejer i klassen för att åka till en gigantisk loppmarknad några mil utanför Montpellier i söndags men eftersom min mobil blev stulen(!!!) kunde jag inte få tag i dom. Eller ja, egentligen är det ju Malins telefon, vilket inte gör det ett dugg bättre.. Åh.
Men jag tänkte om och skulle åkt till loppisen i Mosson istället och leta efter ett litet skrivbord där, men försov mej visst. Framåt eftermiddagen när jag storstädat både mej själv och lägenheten begav jag mej in mot stan för att träffa Jossan, Karin och Lina. Men när jag gått ett kvarter ser jag några killar som dumpar ett litet skrivbord vid sopstationen här intill och några minuter senare stod det i min lägenhet! Lite målarfärg på det och det blir perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh får halsduken också resa i Frankrike?! Det tycker den om!!

2011-02-01 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0