Halv sju i morse


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Väldigt mycket fina bilder du har på din blogg!

Hittade hit när jag sökte på montpellier eftersom jag eventuellt ska plugga där i höst och börjar bli lite nervös. Du trivdes bra i staden? Hur kommer det sig att du åkte till frankrike från första början? Vilken skola pluggade du på?



2011-08-16 @ 10:29:00
Postat av: Mia, june evenings

Hej Emelie!

Tack, vad kul! Jag älskade verkligen att bo i Montpellier, världens mysigaste stad som trots sin litenhet både har bra shopping och uteställen och havet och fina stränder finns bara en bussresa bort! Jag läste först några veckor på en liten skola som heter ILA och sedan en termin på universitetet (Paul-Valéry III) och kan verkligen rekommendera universitetet. Lycka till!

2011-08-16 @ 18:45:27
URL: http://juneevenings.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack för svaret! Sitter och letar boende för fullt nu, är det någon del av stan du skulle rekommendera (eller för den delen undvika?)

2011-08-18 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0